Veel gestelde vragen

Jouw winkelwagen is leeg
Onderdeel van Style by Yv's
9.5
320 beoordelingen
Kiyoh Rating
Keurmerk
Gratis thuisbezorgd
Elk artikel in NL + BE
30 dagen zichttermijn
Niet tevreden, geld terug
Vandaag verzonden
Besteld ma-vr voor 17:00u
Persoonlijk spaarprogramma
Stylepoints met aantrekkelijk voordeel
Achteraf betalen
Na 14 dagen met acceptgiro



 

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van veel gestelde vragen.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Kijk dan links in het menu of je het antwoord op jouw vraag kunt vinden. Of neem gerust met onze klantenservice contact op. We helpen je graag verder !

Wat zijn de contactgegevens van HorlogesStyle.nl ?

HorlogeStyle.nl
Bunderstraat 1
6231EH MEERSSEN

email klantenservice E-mail: info@horlogesstyle.nl
Je e-mail wordt binnen 24uur beantwoord, m.u.v. het weekend

twitter klantenservice horlogesstyle Twitter: @horlogesstyle.nl
Twitter berichten worden dezelfde dag beantwoord, m.u.v. zondag
 
 telefoon klantenservice Telefoon: 043-3654741  
Bereikbaarheid:
ma: 13.00 - 18.00u
di-vr: 10.00 - 18.00u
za: 10.00 - 17.00u

We streven naar een zo goed mogelijke telefonische bereikbaarheid. Het kan echter wel eens voor komen dat, bijvoorbeeld door drukte, je oproep niet meteen beantwoord wordt. Stuur dan gerust een mail of een twitter bericht. 

Zijn alle horloges echt ?

HorlogesStyle.nl is officieel dealer van alle onze webwinkel aangeboden merken. Je bent er dus 100% zeker van dat je een echt merkhorloge koopt

Hoe zit het met garantie ?

Alle horloges worden geleverd met de originele fabrieksgarantie. De garantietermijn is voor horloges tussen de 1 en 2 jaar, afhankelijk van het merk. De garantietermijn staat bij elk horloge, op de product detailpagina vermeld. De horlogeband, het glas, de batterij en de kroon vallen niet binnen de garantie. Schade aan deze onderdelen wordt meestal veroorzaakt door gebruik en betreft zelden een fabricagefout. 

 

Wat is het StylePoints spaarprogramma ?

StylePoints is een online, persoonlijk spaarprogramma, waarbij je bij elke aankoop StylePoints spaart. Deze punten leveren een aantrekkelijk voordeel op. Elke € 10,- levert 1 punt op en 1 punt is € 0,50 waart. Je kunt jouw StylePoints opsparen of meteen verzilveren bij jouw volgende aankoop en direct profiteren van voordeel. 

 

Hoe kan ik een horloge ruilen ?

Wil je het horloge ruilen voor een ander horloge, dan geldt dit als een nieuwe bestelling. Je retourneert het betreffende horloge binnen de zichttermijn van 30 dagen en besteld het nieuwe horloge zoals je dat gewend bent

Mochten we per abuis het verkeerde artikel geleverd hebben, dan vergoeden wij de verzendkosten. Bij alle andere ruilingen zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. We adviseren je daarom om de retourzending aangetekend te verzenden. Zodat je verzekerd bent tegen beschadiging of verdwijning van de zending. De zending extra verzekeren is niet nodig.

Heb je gekozen voor Afterpay (acceptgiro) als betaalwijze, dan voorkom je een verhoging door de factuur te voldoen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag van het retour gekomen artikel zo snel mogelijk wordt terug gestort. We streven ernaar om dit binnen 7 werkdagen te verzorgen.

 

Met welke betaalwijze kan ik betalen ?

Bij HorlogesStyle.nl kun je betalen met de meest gebruikte betaalmethoden;
-Ideal
-creditcard (via Paypal)
-Paypal
-Afterpay (per acceptgiro)

Voor geen enkele betaalmethode vragen we extra kosten

 

Wat betekend de 30 dagen zichttermijn regeling ?

Mocht je het horloge onverhoopt niet aan je verwachten voldoen, dan kun je het binnen 30 dagen retourneren. Hierdoor heb je de mogelijkheid om het horloge op het gemak te bekijken en te passen. Wil je het horloge retour zenden? Dan kan dat, zonder opgaaf van reden. Gebruik hiervoor de retourkaart die bij de zending is meegeleverd. Een bestelling die binnen de zichttermijn wordt retour gezonden, dient voorzien te zijn van het originele label aan het product, indien mogelijk in de originele verpakking, garantiebewijs, productboekje/ handleiding en eventueel andere items die meegeleverd zijn. Het spreekt vanzelf dat het horloge ongedragen en onbeschadigd is.

Je kunt het artikel retourneren naar
HorlogesStyle.nl
Bunderstraat 1
6231EH Meerssen

Retouregels
- binnen de zichttermijn van 30 dagen na de aankoop
- horloges geheel onbeschadigd en ongedragen
- horloge compleet, inclusief aangehechte label(s)
- indien mogelijk in de originele fabrieksverpakking
- voorzien van garantiebewijs en gebruiksaanwijzing
- voorzien van een ingevuld retourformulier (is meegeleverd met heenzending)

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. We adviseren je daarom om de retourzending aangetekend te verzenden. Zodat je verzekerd bent tegen beschadiging of verdwijning van de zending. De zending extra verzekeren is niet nodig.

We streven ernaar dat je binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag retour gestort krijgt

 

Hoe gebruik ik 'mijn wensenlijst'

In 'mijn wensenlijst' kun je jouw favoriete horloges plaatsen. De horloges in 'mijn wensenlijst' worden automatsch bewaard, als je op de product detailpagina op 'wensenlijst' klikt. Je dient hiervoor wel een account aan te maken. Hou wel rekening met wisselende collecties. Als je te lang wacht met het bestellen van een horloge in jouw wensenlijst, kan het zijn dat deze niet meer leverbaar is.

 

Hoe verzilver ik een style giftcard of kortingscode ?

Door op de productdetailpagina een op 'in winkelmandje' te klikken, kom je op de besteloverzicht pagina. Op deze pagina kun je jouw style giftcard of kortingscode verzilveren door de code in de voeren in het daarvoor bestemde veld. De korting wordt dan automatisch berekend over het totaalbedrag van jouw bestelling of het bedrag op je style giftcard wordt verzilverd.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen of op een ander adres laten bezorgen ?

Je kunt in het besteltraject ervoor kiezen om een ander afleveradres op te geven dan het adres dat je hebt opgegeven bij jouw accountgegevens. De zending wordt dan binnen de aangegeven verzendtermijn op dit adres bezorgd. Wil je jouw pakket afhalen? Kies dan voor Post.nl check out in het kassatraject. Met Post.nl kies je zelf de gewenste leverdag en tijdvak of kun je de levering ophalen bij een Post.nl servicepunt bij jou in de buurt. Wil je meer informatie over post.nl check-out ?

 

Kan ik bestelling laten bezorgen wanneer mij dat uitkomt ?

Wil je een dag en tijdvak zelf kiezen, waarop jouw bestelling bezorgd wordt? Kies dan voor Post.nl check out in het kassatraject. Met Post.nl kies je zelf de gewenste leverdag en tijdvak of kun je de levering ophalen bij een Post.nl servicepunt bij jou in de buurt. Wil je meer informatie over post.nl check-out 

 

Kan ik veilig betalen op HorlogesStyle.nl ?

We maken gebruik van een SSL-verbinding (Secure Socket Layer verbinding). Via deze verbinding zijn je bankgegevens en persoonlijke gegevens versleuteld en kunnen anderen deze informatie niet zien. Zorg er uiteraard voor dat anderen geen toegang krijgen tot jouw account. Gebruik daarom een veilig wachtwoord en bewaar dit voor jezelf.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?

Op het moment dat de bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendbevestiging en Post.nl Track & Trace code. Na 20.00u op de besteldag kun je jouw pakket volgen met de Track & Trace code op post.nl

Hoe maak ik een account aan ?

Door rechtsboven op 'account' te klikken, kom je op de pagina terecht waar je met jouw e-maildres een account kunt aanmaken. Als je jouw e-mail adres hebt ingevuld en je klikt op de button 'verder', dan kom je op de pagina terecht waar je jouw gegevens invult. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, klik je op de button 'registreren'. Je persoonlijke account is nu aangemaakt!

Hoe beheer ik mijn account ?

Door je aan te melden met je e-mail adres en wachtwoord, krijg je toegang tot je account. In je account vind je informatie over;
1 Besteloverzicht
2 Wenselijst
3 Persoonlijke gegevens

In 'mijn account' kun je nadat je bent ingelogd je persoonlijke gegevens aanpassen. 

 

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat nu?

Neem contact op met de klantenservice om de verkeerde levering te melden. Je kunt daarna het artikel retour zenden. Het juiste artikel sturen we zo snel als mogelijk naar je toe. De verzendkosten van de retourzending zijn voor onze rekening

 

Hoe kan ik een klacht of fout melden?

We staan bij alle klachten, mits redelijk, open voor het aandragen van een oplossing. We streven naar een zo groot mogelijke klanttevredenheid.

Klachten kun je per telefoon of e-mail aan ons melden Klachten worden zo snel mogelijk in behandeling genomen. binnen 48 uur ontvang je een ontvangsbevestiging. We streven ernaar om binnen 10 werkdagen tot een oplossing te komen.

T: 043-3654741
E: info@horlogesstyle.nl

Bereikbaarheid:
ma 13.00u-18.00u, ma/vr 10.00u-18.00u, za 10.00u-18.00u

Meer informatie over klachtafhandeling

Ben je een fout tegen gekomen op onze site? Ook dat horen we graag, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen aanpassen! 

Ik heb een horloge besteld, maar dit blijkt niet leverbaar te zijn. Wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat het voorraadbeheer op onze webshop niet 100% klopt met de daadwerkelijke voorraad in het magazijn of dat van onze levenciers. Dit komt hoogst zelden voor, omdat we werken met actuele collecties en voorraden. Je wordt hiervan direct bij constatering door ons op de hoogte gesteld we komen met een passend voorstel

Kan ik een horlogeband in mijn maat laten maken ?

Alle stalen, keramieke en kunststof horloges met een schakelband, maken we gratis op maat. Als je bij de productdetailpagina van het horloge van jouw keuze de omtrek van je pols ingeeft, verzenden we het horloge in de juiste maat naar je toe.

Kan ik mijn  kortingscode verzilveren op een actiehorloge ?

Het is helaas niet mogelijk om een kortingscode te verzilveren op actiehorloges. Actiehorloges zijn bij ons al ontzettend scherp geprijsd. Je kunt de kortingscode bewaren voor een volgende aankoop. Let wel even op een eventuele vervaldatum van de kortingscode.

Kan ik alle horloges betalen met StylePoints spaarpunten ?

Ja, alle horloges zijn af te rekenen met de door jou gespaarde StylePoints spaarpunten. Afhankelijk van het bestelbedrag en het aantal gespaarde punten is het mogelijk om het bedrag volledig of gedeeltelijk af te rekenen met StylePoints spaarpunten

Mijn  kortingscode werk niet. Hoe kan dat ?

Mogelijk wil je een actiehorloge bestellen. Op actiehorloges is de kortinscode niet in te wisselen. Het kan ook zijn dat de vervaldatum verstreken is. Neem in dit geval, of als er mogelijk spraken is van een andere oorzaak, contact op met onze klantenservice

Het horloge loopt niet meer, mogelijk is de batterij leeg. Wat nu ?

HorlogesStyle.nl levert ook uitstekende service na de aankoop. Je kunt jouw horloge naar ons toezenden, waarna we het batterijte vervangen.

Is de prijs altijd correct ?

We streven naar een zo actuele en correct mogelijke presentatie van de horloges. Het kan echter wel voorkomen dat een prijs niet correct is. Bijvoorbeeld door prijswijzigingen door een leverancier. Alle prijzen op onze webshop zijn daarom onder voorbehoud van prijswijzigingen en invoerfouten.

Is de prijs inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW

Heeft HorlogesStyle.nl een privacy verklaring ?

HorlogesStyle.nl voldoet aan de privacywetgeving van alle wettelijke voorschriften. Jouw contactinformatie wordt alleen gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze dienstverlening te verbeteren. Zonder toestemming wordt informatie nooit aan derden verstrekt. Kijk hier voor de volledige privacy policy van horlogesStyle.nl

 

10% korting op jouw volgende aankoop!
Blijf op de hoogte van updates met de nieuwste horloges en aanbiedingen!

Verdien een stylecheque!
Fossil horloges TW steel horloges Diesel horloges Davis horloges GUESS horloges DKNY horloges Ice watch horloges
 
Gratis luxe cadeauverpakking
Veilig betalen
Volledige garantie
Officiële dealer
Uitstekende service
Professionele klantenservice

Klantenservice

» Contact
» Over Ons 
» Veel gestelde vragen 
» Zichttermijn & Retourneren
» Garantie, reparaties & klachten
» Verzenden; kies je leverdag en -locatie
» Sparen met StylePoints
» Waterdichtheid
» Giftcard Verzilveren

 

 Onderdeel van
Horlogesstyle.nl | Onderdeel van Style by Yv's

Al onze prijzen zijn incl. 
BTW & Verzendkosten


Volg ons op

Facebook     Twitter     Pinterest     Google+

Contact

twitter klantenservice horlogesstyle Twitter: @horlogesstyle.nl
reactie dezelfde dag, m.u.v. zondag

email klantenservice E-mail: info@horlogesstyle.nl
reactie binnen 24u, m.u.v. weekend

 telefoon klantenservice Telefoon: 043-3654741
ma 13u-18u, di/vr 10u-18u, za 10u-17u

 


Winkel

Style by Yv's - Winkel Meerssen
Style by Yv's | Meerssen




 

Betaal eenvoudig

Betaalmethodes

9.5 / 10
Rating
320 beoordelingen
      © 2013 horlogestyle.nl      Design & Development by MediaZo!

Horlogesstyle